طراحی سایت فروشگاهی در تهران: نکات مهم + قیمت و نمونه کار

امروزه با پیشرفت فناوری و تغییر رفتار مردم در خرید و فروش، وجود یک سایت فروشگاهی امر ضروری برای هر فروشگاه شده است. شهر تهران با جمعیت بسیار بالا و تعداد زیادی از فروشگاه های متنوع، به یک بازار بسیار پویا برای فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است. در این مقاله به توضیح چرا فروشگاه های تهران باید سایت داشته باشند، آمار خرید اینترنتی تهرانی ها از فروشگاه های اینترنتی، امکانات لازم برای یک سایت فروشگاهی، سیستم مدیریت محتوا مناسب و نکاتی که در انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید به آنها توجه کرد، پرداخته میشود.

فروشگاه های تهران چرا باید سایت داشته باشند؟

فروشگاه های تهران باید حتما سایت داشته باشند، زیرا با وجود رقابت بالا و در نظر داشتن حجم بسیار زیادی از محصولات متنوع، امکان برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از یک سایت وجود دارد. در واقع، یک فروشگاه اینترنتی میتواند اینترنت را به پنجره ای برای دنیای خرید تبدیل کند. علاوه بر این، سایت فروشگاهی میتواند از نظر بازاریابی کشفی غیر قابل تصوری را به شما بدهد، چرا که شما با بهره گیری از برگه های محصول موجود در فروشگاه اینترنتی خود، مطالعه کاملی برای مشتریان خود فراهم میکنید.

آمار خرید اینترنتی تهرانی ها

سالانه، تعداد زیادی از مردم تهران با استفاده از فروشگاه های اینترنتی خرید میکنند. برخی از آمار مربوط به این خریداری ها عبارتند از:

  • در سال ۱۳۹۸، مبلغ ۳۳۷ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری شده است.
  • سالانه به طور متوسط حدود ۲ میلیون نفر در تهران با استفاده از فروشگاه های اینترنتی خرید دارند.
  • در میان مصرف کنندگان اینترنتی تهرانی، بیش از ۶۰ درصد موجودی ترجیح می دهند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند.
  • موسسات متعددی با فروش کار خود را به صورت آنلاین برای تهرانی ها گسترش داده اند.

با توجه به این آمار، فروشگاه های تهران بهتر است حتما یک سایت فروشگاهی داشته باشند.

امکانات لازم برای یک سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی باید برخی از امکانات ویژه را داشته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  • صفحات محصولات

یکی از اجزای اساسی یک سایت فروشگاهی، وجود صفحات محصولات است. باید امکانات توضیح کاملی را برای تصاویر محصول، نام محصول، قیمت محصول و پیام های دیگر، به مشتریان فراهم شود.

  • نمایش محصولات مرتبط

یکی دیگر از امکاناتی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد، قابلیت نمایش محصولات مرتبط است. با داشتن این قابلیت، مشتری محصولات مرتبط با محصول در نظر گرفته شده را بعد از خرید، به راحتی انتخاب میکند.

  • سیستم های پرداخت الکترونیکی

یکی از امکانات یک سایت فروشگاهی، داشتن سیستم های پرداخت امن است. این سیستم ها میتوانند پرداخت های اینترنتی را برای خریداران فراهم کنند.

  • موتور جستجوی دقیق

موتور جستجوی دقیق برای یک سایت فروشگاهی بسیار مهم است. این موتور به شما اجازه می دهد که محصول را به سرعت بیابید.

  • سبد خرید

امکان سبد خرید وجود داشته باشد، تا خریدار بتواند محصولات لازم را به سبد خرید خود اضافه کند و سپس به تهیه محصولات بپردازد.

  • پشتیبانی مشتریان

بهترین فروشگاه های اینترنتی یا سایت های فروشگاهی، به مشتریان خود پشتیبانی کامل وجود دارد، تا باشندگان سوالات خود را مطرح کنند. برای حفظ رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها، پشتیبانی مشتریان در طول روز و هفته باید در دسترس باشد.

سیستم مدیریت محتوا مناسب برای یک سایت فروشگاهی چیست؟

سیستم مدیریت محتوای مناسب برای یک سایت فروشگاهی اولین و مهمترین ابزار مورد نیاز برای مدیریت سایت است. به دلیل حجم بالا و روزافزون محتوای سایت، باید یک نرم افزار مدیریت محتوای مناسب را برای سایت خود انتخاب کنید. WordPress ، Drupal و Magento نرم افزار های مشهور در این بین هستند.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران

نکاتی که در انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران باید به آنها توجه کرد

در انتخاب یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران، باید به موارد زیر توجه ویژه داشت:

  • بازخوردهای مشتری

منبع اصلی تصمیمات خود در مورد شرکت طراحی سایت فروشگاهی، بازخورد از مشتریان قبلی است. بررسی بازخورد ها، نظرات و تجربیات مشتریان قبلی به شما کمک می کند تا تصمیم های استراتژیک بهتری برای خود در نظر بگیرید.

  • میزان آشنایی با فروشگاه های اینترنتی

یادگیری بیشتر در مورد پروسه های طراحی فروشگاه های اینترنتی لازم است. شرکتی که با این مسئله کاملا آشنا نیست، باید این موضوع را به شما بگوید.

  • قابلیت سفارشی سازی

سفارشی سازی، امکان ایجاد یک فروشگاه منحصر به فرد را به شما می دهد. بنابراین، قبل از اینکه شرکت را انتخاب کنید، باید از قابلیت سفارشی سازی شرکت اطمینان حاصل کنید.

  • هزینه طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران به طور گسترده ای متفاوت است و به طور کلی به محتوای سایت، طرح گرافیکی، پشتیبانی و میزان سفارشی سازی سایت بستگی دارد. برای اینکه بدانیم چقدر هزینه باید برای طراحی یک سایت فروشگاهی در تهران پرداخت کنیم، باید حداقل سه تا چهار شرکت طراحی سایت با یکدیگر مقایسه شوند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در تهران چقدر است؟

هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی در تهران وابسته به چندین عامل است، اما معمولا قیمت طراحی سایت فروشگاهی در بازار تهران بین 12تا 30 میلیون تومان است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد،برای برآورد نهایی هزینه، تحقیقات مقدماتی و مقایسه قیمت‌ها دفعات مورد نیاز است.

برخی از فاکتورهای موثر بر هزینه طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:

  • تعداد محصولات
  • اتصال به سامانه پیام کوتاه
  • باشگاه مشتریان داشته باشد یا خیر
  • سیستم تیکتینگ
  • خبرنامه ایمیلی
  • طراحی سفارشی و یا استفاده از قالب های آماده
  • مدت زمان پروژه
  • سطح پیچیدگی پروژه

امکانات و قیمت طراحی سایت فروشگاهی

لیست امکانات سایت فروشگاهی

قیمت  ( تومان )

هاست میزبانی

دارد

بستگی به فضا و مشخصات فنی و کشور ارائه دهنده دارد

دامنه اختصاصی

دارد - انواع پسوندها

بستگی به قیمت روز دامنه دارد.

صفحات داخلی

نامحدود

-

تعداد محصول

1000

-

دسته بندی محصول

دارد

-

حساب کاربری مشتریان

دارد

-

سبد خرید

دارد

-

درگاه پرداخت مستقیم / واسطه

دارد

-

قابلیت جستجو

دارد

-

گالری فیلم و عکس محصول

دارد

-

نظر مشتریان

دارد

-

کد تخفیف

دارد

-

فیلتر فروشگاهی

دارد

-

اتصال سامانه پیامکی

دارد

* 2.000.000 *

گزارشگیری

دارد

-

رسپانسیو

دارد

-

مقایسه

دارد

-

لیست علاقمندی

دارد

-

فاکتور آنلاین

دارد

-

محدودیت سفارش گذاری در یک محصول

دارد

* 500.000 *

سیستم تیکت و پشتیبانی

دارد

* 500.000 *

بخش مقالات و اخبار

دارد

-

سیستم انبار و موجودی کالا

دارد

-

تعریف روش های ارسال سفارش ( پیک ، پست ، تیپاکس و...)

دارد

-

خبرنامه ایمیلی

دارد

* 700.000 *

راهنمای اندازه

دارد

-

تعریف کد و شناسه محصول

دارد

-

تعریف سایز و رنگ

دارد

-

سئو one page

دارد

-

امنیت

دارد

-

قیمت کل طراحی سایت فروشگاهی

18.500.000 تومان

قیمت فوق بدون احتساب آیتم هایی ستاره دار،هاست و دامنه می باشد

نتیجه

در نهایت، تصمیم به ایجاد یک سایت فروشگاهی در تهران، یک تصمیم استراتژیک است که به شما اجازه می دهد تا بازاریابی و فروش خود را به یک سطح بالاتر برسانید و با رقبای خود به رقابت بپردازید. به خاطر داشته باشید که برای ایجاد یک سایت فروشگاهی کامل وجدان و تجربه لازم است. انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی صحیح، به شما کمک می کند تا بتوانید ارزش بیشتری را برای سرمایه گذاری خود ایجاد کنید.

ویت نت منتظر تماس شماست که برای طی کردن مسیر درست طراحی سایت فروشگاهی به شما مشاوره لازم را ارائه دهد.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی را در اینجا ببینید.

ثبت سفارش طراحی وبسایت
5/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =