نصب ویندوز عمده چیست، شرکت های بزرگ چرا باید نصب ویندوز را برون سپاری کنند؟

نصب ویندوز عمده به معنای نصب ویندوز بر روی چندین دستگاه در یک شبکه است. شرکت های بزرگ به دلیل تعداد زیاد دستگاه های مورد استفاده خود، عموماً نمی توانند نصب ویندوز را به صورت دستی روی هر دستگاه انجام دهند، بنابراین نیاز دارند تا نصب ویندوز را به شرکت های تخصصی برون سپاری کنند.

شرکت های نصب ویندوز باید دارای تجربه و تخصص لازم باشند تا بتوانند نصب ویندوز را به عنوان یک خدمت حرفه ای به شرکت ها ارائه دهند. همچنین، آنها باید دارای تجهیزات و ابزارهای لازم برای اجرای نصب ویندوز باشند.

در تهران، بسیاری از شرکت ها پشتیبانی ویندوز را به شرکت های تخصصی برون سپاری می کنند. به طور کلی، درصدی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد قابل توجه است. قیمت نصب ویندوز ممکن است در محدوده های مختلف قرار گیرد و به تعداد دستگاه ها، نوع ورژن ویندوز، تجهیزات مورد استفاده و سطح سفارش وابسته است.

برای انتخاب نصاب ویندوز، باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • تجربه و تخصص شرکت
  • ویژگی های مورد نیاز با توجه به سطح و نیازهای شرکت
  • قیمت
  • قرارداد پشتیبانی
  • نقل و انتقال داده ها در هنگام نصب ویندوز

علاوه بر این، باید به رویکرد ها و راه حل هایی که شرکت به منظور ارائه نصب ویندوز ارائه می دهد توجه کنید و بررسی کنید که آیا آنها مطابق با نیازهای شما هستند یا خیر.

ویندوز های قابل ارائه

با توجه به سازمان ، اداره ، شرکت ، کارگاه ، دفتر یا کلینیک شما ممکن است نیاز به نسخه های خاصی از ویندوز ها باشد. پیشنهاد ما معمولا بروزترین ویندوز برای شماست اما با توجه به نیاز شما کلیه ویندوز ها اعم از xp ، ویندوز 7 ، ویندوز 8.1 ، ویندوز 10 ، ویندوز 11 را پشتیبانی نموده و میتوان برای شما نصب و راه اندازی نمود.

نرم افزارها

ویت نت در خصوص نصب نرم افزارهایی مورد نیاز شما هیچ گونه محدودیتی ندارد، مگر سخت افزار شما قادر به اجرای نرم افزار درخواست شده را نداشته باشد. در زمان عقد قرار داد لیست نرم افزارها با شما چک خواهد شد. ضمناً نرم افزارهای عمومی بصورت پیش فرض برای شما در نظر گرفته خواهد شد. ( مانند مجموعه آفیس ، پی دی اف ، مرورگرها ، آنتی ویروس ، فشرده سازی ، ابزارهای دانلود ، مسنجرها ، رکوردر دسکتاپ ، پخش کننده ویدئو، پرینتر، اسکنر و… )

قوانین شخصی سازی ویندوز سازمان و شرکت ها در نصب ویندوز

هر سازمان ، شرکت یا اداره ای ممکن است با توجه به تجهیزات و کاربری سیستم های خود قوانینی داشته باشد و شخصی سازی هایی بعد از نصب ویندوز نیاز به اعمال داشته باشد .این مورد توسط ویت نت مورد پذیرش بوده و ما نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهیم نمود. همچنین سورس های نرم افزاری می تواند توسط شما پیشنهاد و یا ارائه گردد.

محل اجرای پروژه

اینکه در کجا عملیات نصب و راه اندازی سیستم ها انجام شود با توجه به تعداد سیستم های شما و تجهیزات مورد نیاز مستقر در محل نصب میتواند مشخص گردد. که این مورد با گفتگو توافق خواهد شد.

قیمت نصب ویندوز عمده

قیمت نصب ویندوز بستگی به تعداد سیستم های سازمان شما، کانفیگ سخت افزاری آنها، نوع ویندوز مورد نیاز، سرویس های مورد نیاز آن و… دارد. در حال حاضر در تهران و کرج قیمت نصب ویندوز از 200 هزار تومان الی 500 هزار تومان قیمت گذاری میشود. اما شما با توجه به سازمان و تعداد سیستم های خود جهت برآورد دقیق قیمت با ما تماس بگیرید و یا شماره تماس خود را در کادر زیر وارد کنید و منتظر تماس ما باشید.

نکته : در صورت نیاز به قطعات و مواد مصرفی جهت سرویس سیستم ها قیمت آن جداگانه محاسبه میگردد.

گارانتی نصب ویندوز

سیستم های اسمبلی ویت نت یا سیستم های سرویس شده ما بعد از سرویس شدن بمدت 12 ساعت جهت تست تحت نظر خواهند بود ولی با این حال تا یک ماه پس از راه اندازی شما، گارانتی ما را جهت رفع مشکلاتی که مربوط به ویندوز باشد خواهید داشت.

 

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =